torsdag 22. oktober 2009

Øy, send meg den blekk greia a.. ?

"Eh, det heter korrekturlakk, Emilie.. "
Ja, meg og ord. hihi.

Endelig så var historieprøva over, den var ikke som jeg hadde forventet hvertfall, men tror det gikk braa.
Nå er det bare å puggepugge til norskprøve i morra, så er det helg : )
Er virkelig ikke motivert til å pugge norsk, men skal hente pepperkaker og caprisonne og lese gjennom de kapitlene som ee
er, også ta hjemmespa i kveld.

På lørdag er det stevne, og jeg kjøpte nye sko til anledning
en, check it out :

Handla de forøvrig på Bianco, som dere kanskje ser, av en mann - ja, dere vet jo at jeg ikke er så fan av han som jobber der - som var kledd ut som en bie?
Svarte skinntights, moonboots, leggvarmere, knallgul tskjorte og svart parykk MED rosa leppestift?
Når kom han ut av skapet ?

*fikk Donkeyboy cden av mama i dag. LOVE*

8 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg kan ikke annet enn å le av deg! Du skriver så morsomt :) Syns jeg ser deg i den butikken med den gubben!

Katrine_tm sa...

Hey!
NICE SHOES! Og kul ny lauout her! Likte den nye gullfiskheadern! BIE??! :P;)
Slitsomt å pugge... HOLD UT!

KLEMMMMMM

lillewang sa...

Jeg tror kanskje han er litt kjønnsforvirra eller no?

Unknown sa...

Mamma; Jaa, ække så fan av han altså:P

Tante; Taaakk, Ja, han så ut som en afrobie :P
KLEMM

AH: Ja, det tror jeg og. og han mååååå lese alle skiltene for oss.. *klikke*

Johnsen sa...

Stevnet på SØNDAG ... Liten skrivefeil der tror jeg...
Eller får jeg bare innse at jeg ikke får se deg til helga?

Helt enig tine. Kjempe fin layout/header;)

blei Hanne inspirert av meg da hu fikk høre at jeg hadde kjøpt den? :) haha

huff.. Synes nesten litt synd på sånne folk...

Unknown sa...

haha, kanskje det :P
ja fordi du har lagd headeren ... :P
Nei, ho ble ikke det. Visste bare at jeg også ville ha den, og det var jo så vanskelig å brenne den til meg så ..
*var utkledning da* ...

lillewang sa...

Bianco mannen: Hallo, og velkommen! Standar :P

Unknown sa...

VEIT, klikker altså :P