mandag 17. august 2009

Im Baaaack!

Hallo!
Nå er jeg tilbake fra uteninternettperioden - håper jeg. Det har vært en hel evighet siden jeg har skrevet på bloggen sist, håper da ikke jeg har mista lesere allikevel.
Det har egentlig ikke skjedd så fryktelig mye, vi har flytta ordentlig inn, jeg har hatt besøk av Louise et par ganger - spilt sims3, haha - vært hos Ida og sett på søte valpen, Bella, vi har vært på pølsefest hos Malin og de, super koselig, og mamma og jeg har vært i syden!
Syden var veldig veldig deilig, opp mot 40 grader og sool hver dag!
Skal fortelle mer detaljer senere :)

antagelig så får jeg nettet opp og gå igjen i morra, en sånn dust fra tele2 skal komme og eendelig sette opp internettet, en gang mellom kl to og fire.. Kommer han ett minutt over fire klikker det altså.

Idag er det første skoledag på vg2, det blir spennende. Artig med nye lærere, fag osvosv. Bare kjipern at ikke Kamilla skal være med oss lengre ...

Kommer sterkere tilbake;D

3 kommentarer:

Johnsen sa...

welcome back!

abstinensene tok ikke knekken på deg nei..;)

fint at dere har funnet dere til rette. blir arti å se hvordan dere har ordna siden flyttinga.

jess, var kjempegøy hos "malin og de" -_-

wow 40'C. det er varmt ass.
Svetta vel ikke heeelt bort? xD

har allerede mange indre bilder av den stakkars montøren kl 16:10 i morra ;D haha

lykke til med nytt skoleår!

Stay in School kids~

Katrine_tm sa...

Ja, velkommen tilbake - hjem & til bloggs! Ü Så deilig med syden!!! Hvordan var første (og andre) skoledag på vg2?
KLEMMMM

Unknown sa...

Johnsen: haha, MALIN OG MARIUS Daaa ^^ :p
Ja, må finne på noe snart altså :D
-nei, var syykt delig med varme :D knalldeilig.
takk =)

Tante: tusentakk =) Ja, var kjempe deilig med syden altså :) <3klemm