lørdag 29. august 2009

Friday

Fredag, tjueåttende i åttende nullni. En helt normal skolefredag egentlig. Ikke noe sånn revolusjonerende nytt som skjedde. Norsken var da ganske gøy for en gangs skyld, læreren vår var ikke der, og inspektøren kom 20 minutter uti timen for å gi oss oppgaver. Vi som satt igjen i klasserommet; Øyvind, Henrik, Besfort, Njord, Nicklas, Glenn, Astid, AH, Wei og jeg - fant ut at vi kunne skrive svarene på tavla så alle fikk gjort det. Genialt, huh? :)
Jeg skrev på tavla og jentene kom med svarene. Var egentlig utrolig gøy. Nesten ønske at vi hadde lengre norsktime, utrolig nok.hihi.
Ellers var det gymtime, jentenes favoritt. Vi skulle egentlig løpe til Venås (?), men Charlotte, AH, Wei, Astrid og jeg gikk en del av løypa istede, siden vi er så skadde alle sammen. haha. Og de som vet hvor Oskleiva er, så er den så ufattelig bratt, og dritt og gå rett og slett - Vi slet skikkelig alle sammen. 
Ble med AH hjem og vi så ferdig Mannen som Elsket Yngve, spiste pizza og så på film. Trine kom også inn titusen ganger og viste oss ting fra Kuuusebloggen. Obsession altså. 
Gikk til Kiwi på Brødløs, jeg med lillebroren til AH's megatøffe spiderman paraply og alle så rart på oss. Jeg presterte å forverre gnagsåret fra gymtimen, så jeg begynte å blø osv, men så heldig som jeg er så fant jeg 50kr utenfor butikken, så jeg fikk kjøpt plaster :D

Wei kom, og vi surra rundt på Låby for å finne huset til Astrid. Fant fram da Astrid kom og møtte oss, heldigvis. Hos henne så vi på A Walk to Remember <3,>

Og ja, Charlotte  - jeg skal legge ut bilder av huset når det er ferdig ;P

3 kommentarer:

lillewang sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Louise sa...

Kuuusebloggen eier da:D
hehehe
Søta <3

Unknown sa...

<333

Jaa, de gjør det :P