torsdag 4. juni 2009

Festlig

Nå har jeg akkurat blitt "mørbanka" med frisbee aka rugby med Siri, Marie, Charlotte, Wei, Kamilla, AH, Mats, Nicklas, Njord og Glenn. Gutta klarer selvfølgelig ikke å spille som normale - og kaster seg over deg med livet som innsats.
Vet egentlig ikke helt hvor mange poeng de klarte å få i løpet av den halvannen timen, men det var mange.
Gjett hvor mange poeng vi fikk..? 1! - takket være Kamilla og meg :) haha!
Det var like før jeg "scorte" ett mål til, men pga dååååårlig kast så ble det ikke noe av det. Skal si folk lo av meg..
Men vi fikk det siste målet og vi vant, fordi kvalitet er bedre enn kvantitet - og vi fikk cred for pågangsmot! så det så.
Det var überfun og vi ble enige om at det var den beste gymtimen 1 året på vgs.
Og ja - det var kaldt, men vi overlevde!

Nå skal snart vi jentene på kino - Natt på Museet 2 - Astrid, Wei, Aleksandra, AH og jeg. Blir koselig.
Ellers er det ikke stort som skjer. Trodde sånn seriøst det var blitt sommer i helga, men neida. Det regner og er superkaldt og alt sånn fjas.
Nå skal jeg fikse meg: blogges.

Ingen kommentarer: