tirsdag 19. mai 2009

Ja, jeg liker La Redoute

Headeren sier vel sitt, men i dag - endelig - så fikk jeg pakka fra La Redoute, hvor mamma hadde bestilt nye Converse sko til meg. And there is only one thing I can say; I love them!
Men hopper litt tilbake i tid først, skoledagen i dag var bra. Første økt med matte forberedende til tentamen på fredag, og en vel irriterende Mats ved siden av meg, som synes det var fantastisk gøy å tegne på meg..
Andre økt var engelsk, og det var et grenseløst mas om muntlighøringa vi skal ha. Skjønner ikke hvorfor det er så himla vanskelig å bare godta det læreren vår har forberedt?

Kamilla, Ann Helen og jeg dro til byen etter skolen og titta litt. Var på Gina og jeg kjøpte ny tee - i stil med rommet mitt faktisk; Rome London New York - CELEBS - HIGH heels and BIG cities står det på den ^^
Vi lunsja på Bryggerhuset også før vi dro hjem, kjempe kos!
Bar ned på ICA og hente pakka mi - og Ann Helen kjøpte Mannen som elsket Yngve..
Han jeg prata med sa at jeg skrev utrolig pent på den elektroniske maskin greia. haha! :)

Kamilla fulgte meg til bussen og mens vi venta kom Mats og Glenn - og jeg klyste en edderkopp på beinet; og av en eller annen grunn så alle rart på meg når jeg gjorde det..

Forresten - noen som så på The Starters Wife i går ? :)

<3hug

Ingen kommentarer: