lørdag 25. april 2009

Hører stemmene i gresset ..
















I dag har det vært helt fantastisk vær, så har utnytta været med å ta masse bilder!
Sånn til info så bruker jeg Nikon D40 - ELSKER det.


Mamma og jeg dro til Plantasjen for å kjøpe blomster, og det gjorde vi - indeed. Kjøpte meg hvite og røde roser til å ha på ene bordet ved vinduet mitt, og to bilder!
Var også innom Felleskjøpet - for å se etter utepeis - men det hadde de da ikke. Så innom Dag's marked - og der hadde de heller ikke utepeis inne - så de måtte bestille. Hvorfor har de ikke sånn på lager..?
Også dro vi innom på Musikkverket og mamma henta billetter til en konsert med Henning Kvitnes som ho og pappa skal på i mai - overskriften er forresten tatt fra en sang fra han.
Kjøpte Tone Damli Aaberge cd'n og fikk en annen av mamma. OGså ble det selvfølgelig is på Grotten. ummi <3
\Ellers har jeg bare sittet ute og prøvd å bli litt brunere - og har fått fregner på nesa^^
Anbefaler også en sang som heter Battle Cry av Shontelle. den er utrolig fint. Spesielt med litt av en tale av Obama helt i førsten av videoen. Sjekk ut! :D
Bra, right ?

4 kommentarer:

lillewang sa...

Jeg har også fregner på nesa = ) hihi

Hanne sa...

Der kan du se! Du liker Henning litt innerst inne du også! Kanskje fordi jeg ikke spiller så mye annet enn han! Takk for en fin dag snuppeluppa!

Unknown sa...

AnnHelen; haha ^^

Mamma; Ja, er vel en virkning på at dere spiller hele tida ^^ =)

Katrine_tm sa...

Så fiine bilder!! Skikkelig vårstemning over dem!
Du ser kjempefin ut på håret!Stilie striper! Og sikkert veldig deilig lengde på det. Tørker fortere og samtidig får du satt det bort. Sant?
KJEMPENYDLI er du! <3
KOOOOOOOOOOS, Tante