søndag 5. april 2009

dance like nobody is watching

Kort oppsummering av helga;
Fredag var det skole - begynte ti på ti så kunne sove relativt mye lengre enn det jeg pleier å gjøre på skoledager. JEG kjørte til skolen denne gangen, som er gøy!. Blåskjorte -intern- kom akkurat samtidig som meg og blei kanskje sjokka tror jeg når han så at det var jeg som kjørte - er tross alt bare en første klassing. Engelsken var egentlig ganske sløv. Jobba med det amerikanske styresettet og gjorde litt oppgaver ogsånn. Naturfagen så vi på Gattaca - med Uma Thurman, Ethan Hawke og Jude Law. Det var en ganske spesiell film, samtidig ganske spennende. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg anbefaler den eller ikke. Se den hvis du har lyst ;P
Etter det gikk Ann Helen og jeg og trente. Fra da av var jeg egentlig i dansemood og gjorde Ann Helen litt flau ved at jeg smådansa litt til Single Ladies - Beyonce ved apparatene på treninga;D
Ellers var det ikke så mye som skjedde.

På lørdag så var vi en tur i byen. Mam+pap skulle ned for å se etter fliser og maling ogsånn. Jeg slang meg med og stakk innom på Seven Eleven og kjøpte Ben&Jerry's is. OG den var skremmende god. Kjøpte med chocolate fudge brownie is eller noe sånn. Helt utroolig god.
Dro ned til sentrum og jeg stakk innom storsenteret. Der så jeg Sara - prøvde å vinke men hun var overlegen.. :P
Kjøpte to bøker - Bienes hemmelige liv og Slumdog Millionaire. Når vi kom hjem satt jeg meg på verandaen og begynte på Bienes Hemmelige Liv. Den var utrolig fin. Gripende etter bare de første sidene. Handlingen foregår på 60-tallet i USA så den handler om bla borgerrettighetskampen for de svarte. Og siden de fleste av hovedrollene er svarte så har det en vesentlig rolle i boka. Hittil hvertfall.
Fikk satt inn masse løse ark i skolepermen min og organisert litt. Seinere så vi på License to Kill og jeg synes Timothy Dalton er en av de beste Bond'ene.
OG gjett hva jeg presterte og få mens jeg vandra rundt i byen og bort til 711...?
..gnagsår...

Søndag så vaska jeg rommet. Var på møte og spiste kinamat. Dragon House maten er såå god :D
Er så deilig med ferie nå. Helt utroli =)
Hatt en strålende helg og med masse bra dansemusikk til. Blir bare dansehumør noen ganger:D

Q: Dere hatt en fin helg?
Q: Hvem er den beste Bond?

3 kommentarer:

lillewang sa...

Timothy Dalton er jo bare best da! Liker ikke Daniel Craig :P
<3

Sara =) sa...

wtf? Så du meg? :O Jeg så ikke deg :)

Unknown sa...

haha;p
nei du gjør vel ikke det:P

haha, japp så deg ^^ :P