tirsdag 10. mars 2009

With you, I'd be dancing in a storm with my best dress.

...synger Taylor Swift på stereoen min nå. Den heter Fearless og er utrolig fin. Søt tekst =)

I dag har vært en meget produktiv dag. Regna masse matte. Ledd i engelsken. Shoppa litt. Og trent.
Kjøpt ny maskara, som VIRKELIG trengtes, kjøpte Woman, sko og Taylor Swift cd og The Notebook!
Taylor Swift er utrolig flink! Fantastiske sanger alle sammen =)
Diskutert - eller hatt veldig arti prat med Gjermund - og Kamilla og Ann Helen - idag, om alt mulig. Om hva skjer med oss når vi dør, om det er mer mellom himmel og jord, og utviklingslæren og the big bang og alt sånn. Artii. - Forresten, hvorfor kaller Gjermund meg for Amelie ? ;P

Har rydda litt og, ikke så veldig drastisk omgjørelse av det ellers så ekstremt ryddige rommet mitt, men funker :P

Gleder meg til i morra, være med Stine =D

4 kommentarer:

Anonym sa...

åå den cd'en vil jeg å ha! du kjøper cder hele tiden, jeg vil ha bankkontoen din.. :D<3
loveju<3

Anonym sa...

Sko igjen, hvor mange skal du ha æ?:o;D

Hanne sa...

Tror du ligner på meg, bare elsker sko! Men forskjellen er at jeg virkelig trenger sko ;)

Unknown sa...

Louise: hihi :D kan brenne den til deg og ta med på møte ?=))

Ida: haha, tja si det:P (a);D

Mamma: Japp, sko er et must.. de lager jo antrekket ;)