fredag 13. mars 2009

I dag fikk Nicklas nesten en pære i hodet..

Det var så vidt det gikk bra faktisk. For Nicklas hvertfall. For pæra gikk det ikke bra..;p

Nå sitter jeg i kantina med Ann Helen (med eller uten bindestrek..?) og Wei og spiser sunne grove baguetten med eggehakke og bacongreier + grønn iste =))
Skal ha naturfag etterpå og håper for all del at vi slipper, fordi vi ikke kan lage varme med forsøk greiene .. håper jeg..

Alexandra viste meg verste blåmerket fra tommelen og opp på håndleddet. hvofor ?
Volleyball... Volleyball ER en risikosport, right?
I går spilte vi innebandy, og makan så støl jeg er i ryggen idag. Tror det er pga taklinga til gutta på andre laget. :(

Etterpå skal vi til Henrik, også skal jeg sove hos Ida ;D <3
På lørdag skal vi til Sverige, og søndag til Oslo. =)

JEG VIL HA SVAR FRA YNGVILL'S folkensss! :p

*God Helg *

2 kommentarer:

lillewang sa...

Jeg har seriøst ikke peiling om navnet mitt er med eller uten bindestrek. Jeg spurte pappa i går og han sa med mens mamma sier uten...
Det er flaut å ikke vite hva man heter ass!
God ass!

Unknown sa...

haha, ja det er ganske flaut xD