fredag 20. mars 2009

20.03.09

I dag begynte vi ti på ti igjen, og var kjempe deilig.
Hadde engelskprøva i dag om skolesystemer i USA og England. Synes egentlig det gikk veldig bra. Etterpå var det naturfag og Marita begynner timen med å si; På onsdag lagde jeg nytt liv..

Jaha tenkte vi da, men etter mye om og men så ble det oppklart at hun hadde vært på noe sånn biologiske greier i Fredrikstad. Mulig^^
Etter skolen gikk Kamilla, Ann Helen og jeg opp på Spenst og trente. De gikk halv fire og Stine kom istede.
Altså da trente jeg fra to til halv fem. Låra mine er heeelt ødelagte nå. Dødstøl..

Stine og jeg gikk innom Spar ved torget på veien hjem og hilste på Wei.
Pappa henta meg ved politistasjonen, og når Stine ringte hjem og spurte om faren hennes kunne hente henne ved politistasjonen, tror jeg han ble litt redd, fordi han trodde hun faktisk hadde vært politistasjonen.
Da vi kom opp dit - til politistasjonen - så hadde pappa satt seg på passasjersida, og dermed måtte jeg kjøre hjem. Gikk vel greit det, men Stine lo litt av meg (a)
Glad i deg jeg, Stine. Alltid så koselig å være med deg <3

Ha en fin helg folx

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, var jo litt komisk da :D <3
ilu søta <3

Unknown sa...

haha, ja (a)
ilu2<3