mandag 2. februar 2009

Mandag..

Jeg liker ikke mandager. Basta.
Kanskje det er det at jeg vet at 1. økt er naturfag, og jeg misliker naturfag helt grenseløst, fordi jeg skjønner ingenting.
Kanskje det er fordi når jeg står opp og drar til skolen er det bekmørkt. Gleder meg så innmari til våren kommer, og det ikke er så kaldt ute, og man slipper og dra på seg hundrevis av gensere og sokker og skjerf. Man ser jo ut som verste Pingu når man går ut døra. Gleder meg til og få bruke Top-Shop skoa mine. De jeg kjøpte i London for just-about-a-year-ago. :P

Akkurat nå så jobber Wei, Atal og jeg og har gruppearbeid om batterier. Dvs, tror alle er ferdige med det vi egentlig skal, så Atal spiller Freecell - kabal, og Wei skriver på kinesisk.
Kinesisk er dødstøft^^

Senere i dag skal Glenn, Mats, Sara, Ann Helen og jeg jobbe med Japansk vs. Norsk. Det er også ganske gøy. Forrige norsk time ble vi sittende og se på japansk prank, folk som sitter på do, og brått blir dratt ut på en flåte på vannet. Lo oss halvt i hjel, men altså siste time torsdag etter gymmen kan ikke bli bedre.
Etter det tror jeg vi skal ha studenten i samfunnsfag, og nyhetstest.

ha en fin mandag ^^

3 kommentarer:

lillewang sa...

ja mandager er dritt ass! Har fryktelige problemer med å stå opp på mandag fordi jeg ikke får osvna før langt ut på nattan på søndag, også blir ikke snaken mye bedre når man drømmer om at man er i familie med Kreeemt!!
skummelt! :O

Anonym sa...

veeeit! mandag er no dritt. får meg til å savne helga ENDA mer.. xD
..pingu er jo sååå søøøt da;) haha

:D:D:D:D:D:D:D masse pluss poeng til you my friend! <3<3 "Kinesisk er dødstøft^^ "

men hva gjør dere i norsk vs japansk? sitter bare og ser på?
*tips* søk på "I survived a japanese gameshow" på youtube. genialt! amerikanere som blir dratt inn i gameshow i tokyo:D utrolig bra! men d er helt sjuke ting den gjør da xD ler meg i hjæl...

fin mandag til deg og^^

Unknown sa...

AH: haha. gøygøy ;p

johnsen: haha, right :p
Japp, så på sånn prankgreier, herlighet;p