mandag 16. februar 2009

Hei!

I dag har mamma og jeg vært en tur i Fredrikstad! Var kjempe koselig med skikkelig jentetur. =)
Fikk meg en kjempe fin, deilig strikkegenser fra H&M, ny sminkekost, leppepomade og bodybutter fra Bodyshop og Søstrene Boleyn. Bilde med Audrey Hepburn og noen tusjer ^^
Var ute fra rundt halv to til sju i kveld.
Og den greia jeg holder på med, er også snart ferdig. Skal legge ut bilde seinere, fordi den er veldig vanskelig å forklare hvordan den blir. Så dere må vente i spenning ;D
Fikk kjøpt oss nytt speil til å ha i gangen også. Hakke hatt noe der siden mamma og pappa fikk noe som kan minne om en flytte-på-ting-mani det vil si at man plutselig finner ting som kan flyttes på overalt. (Skrev om det for en stund sida.)

Eeh, ellers har jeg prøvd å rydde litt på rommet mitt. Ser virkelig ikke ut!
I morra skal jeg antageligvis inn til folka i sarp, som blir koselig! Savner de masse, har ikke fått sett de på evigheter! Og - Velkommen hjem til Ida, som har vært i syden og blitt kjempe brun! ^^<3
Og på onsdag blir det Sverige med Mailen og folka! Det blir også veldig kos:D

Ha en strålende mandagskveld y'all