søndag 22. februar 2009

Det står to skumle snømenn på utsiden av Kabi..^^

Hehehey. Tenkte å få oppdatert litt, begynner å bli en stund siden forrige meningsfylle innlegg så.
Det er siste dagen på ferien nå, så prøver å nyte den. Bare slappa av idag - lest og lest.
Tenkte å oppsummere ferien fra onsdag..

Onsdag så sto jeg opp tidlig og dro til legen, også møtte jeg Mailen, Simen og Camilla - pluss noen andre. Som var kjempe koselig. Fikk bare vært der i en times tid, noe som etterhvert bare ble i 20 min, fordi de fant ikke veien fra Strømstad til Nordby og kom aldri ut av båten.. ;p
Etterpå var jeg på ultralyd - som var sykt artig. Skøy å se seg selv innvendig på skjerm. haha.
Resten av onsdagen ble slappeav og lese (nok en gang) i boka mi ^^

Torsdag så var jeg ikke i form i det hele tatt. Kvalm og vondt i hodet ogsånn, så den dagen gikk ikke med til store fjellklatringer eller store ekspedisjoner over Grønland da heller.

Resten av helga ble det bare lesing, liten tur til byen og filmseing.
Leide Sisterhood of the travelling pants 2, start shooting og Eagle Eye på lørdag.
Eagle eye og Sisterhood filmen var veldigveldig bra !

Nå kom vi akkurat hjem, leser fortsatt og drikker kakao. Mamma og jeg skal se på Beck sammen etterpå og lade opp til ny uke^^^

Takk for meg =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en hyggelig uke med deg!! Deilig med slappeavuke! Bare 6 uker til neste ferie, nedtellingen har herved starta!! KOSSSSSSSS
Mamma

lillewang sa...

Driver du å disser meg med det Bersker greiene igjen eller? Du og de ekspedisjonskomentarene dine!:P
Øy, du de snømennene utafor Kabi er vel ikke så skumle vel??? hø!
<3<3

Unknown sa...

haha, nei de er ikke skumle, hadde bare ikke noe bra overskrift. xD