mandag 5. januar 2009

What if I told you you'r tears haven't been ignored?
What if I told you that's what's been taken can be restored? - Bethany Joy Galeotti

Ja, alle bloggere skriver om sine nyttårsforsetter, men det gidder ikke jeg. Ja, jeg har mål for dette året her jeg også, som alle andre, men det og ha nyttårsløfter synes jeg er bare tull. Fordi alle vet at det går tre - maks fire- uker ut i det nye året før man er i gang med det man ikke skulle gjøre allikevel.
Men som sagt, jeg har mine mål jeg også, som alle andre.

I morra er det siste dagen av ferien, og jeg skal vaske Lexie, rydde på rommet og lage lasagne. Og lese litt til fransk muntlig. Er det ikke festlig ? Har hatt en perfekt ferie, også kommer jeg på at jeg må tenke på fransk siste dagen av ferien min.

2 kommentarer:

Sara =) sa...

Lykke til med å vaske Lexie.
Jeg bada Curly i går, og det var gøy XD Ho ser skikkelig pinlge ut når ho er bløt :P
Og Lexie er sikkert ikke like flink som snuska mii ^^ <3

Unknown sa...

haha, Lexie er staaaa ^^
tok litt bilder av ho, så ulykkelig vett ^^
<3