torsdag 29. januar 2009

"Konsekvenser av økt drivhuseffekt"

Nå står Marita og går gjennom naturfag rapporten vi gjorde på mandag, og jeg tenker ; åh, herlighet. Den rapporten her ble feil den og.
Hun leker samtidig litt kunstner og tegner en eksepsjonelt vakker kreps og korallrev.
aah, nå deler hun ut rapportene.. -.- Dette går aldri bra altså.

Ann Helen var snill og henta rapporten for meg, snart kommer resultatet.
Nicklas lurte på hva hun delte ut var for noe. haha :P

Jeg fikk 4! ;D så fornøyd. ^^
Dessuten, gratulerer til Sara som sto på matteprøva idag ^^ <3

Etterpå idag er det gym, og vi skal igjen ha turn. Turn er som sagt en sportsgren som er bra for de som er født uten skjelett, og som elsker og vise det frem. Jeg, takket være mine gorgeous knær, så skal jeg ikke ha gym idag heller ^^, Kanskje jeg skal filme litt igjen ? ;D

ah, hun driver og forklarer det neste kapittelet akkurat nå, og as usual er det om atomer og kjemi og alt sånn. Hater atomer og kjemi.
Nå skal vi hvertfall være litt aktive da, gjøre noe annet enn og skrive. Skal lage felles "lærebok" om hvordan konsekvensene for økt drivhuseffekt. Det er nesten litt sykt, fordi isen smelter og da øker vannstanden og da vil antagelig 1/3 av Florida ligge under vann. :o

Jo, og igår så bestilte mammaen min nye solbriller til meg! :D de er fra coolshop og Ida Wulff har like, så er litt stolt over det..(h)
hvertfall, de er kjempe fine og gleder meg masse masse til jeg får de.
Tusen takk mamma<3

Og by the way, isen jeg prata i innlegget under her, var ekstreeeeeeeeemt nam. :D
Dream - yoghurt is med kirsebær og sjokoladebiter. Seriøst, nest beste isen som finnes uten om den brownies isen de har på Grotten, yummii.

Og Gossip Girl var veldig bra igår, tenk og ha samme mulighet som Jenny har, og jobbe med en kjempe kjent designer, tilogmed få vist en kjole som du har sydd på catwalken. Så gøy ^^ haha.
Følte meg litt fjortiss nå, og sitte og ta oppsummering av en tv-serie.. :p

Jaja, ha en fin dag allesammen^^ - sesong avsluttning av Prison Break i kveld !

4 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei jenta :) morsomt å følge det du skriver. Du skriver så levende! og så er du faktisk litt samfunnsorientert. Det er ikke dumt. Håper du blir fornøyd med solbrillene. Moro med litt "stæsj".
Stor klem fra tante.

Hanne sa...

Grattis med 4 ern! Så deilig når man tror det har gått dårlig også blir det bra likevel!
Sånne kjekke jenter som deg må jo ha litt kuul stæsj! Ha det fint videre i dag jenta mi, så ses vi snart ;)

Unknown sa...

Tante: Takk! :D
håper det blir bra ja ^^
stor klem <3

Mamma: takk;D . blir så usikker når ho driver og går gjennom forsøket før ho leverer ut rapportene vettu, sånn har jeg hvertfall ikke gjort. ;P
<33

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei du. Koselig at du stakk innom ;) Hvis du går inn på http://www.c-o-u-n-t.com/ så kan du velge deg en teller, eller counter. Det er mange å velge mellom.Så bare gjør du det som står og kopierer du all den HTML-skriften(høyreklikk og kopier) Så velger du Legg til Gadget på siden din( der du redigerer) og velger HTML/javascript og limer inn der.
Lykke til. Stor klem fra tante