tirsdag 27. januar 2009

Bridge over troubled water

Jeg har helt seriøst to store problemer.
1. Jeg finner aldri fjernkontrollen til stereoen min. ALDRI!
Men når jeg er så heldig at jeg faktisk finner den, så er jeg så i ekstase at jeg glemmer hvor jeg legger den igjen. Seriøst, er det mulig. Jeg burde hatt sånn pipesøker som de reklamerer om på P4 eller noe, eller som Polly har i Along Came Polly. Det hadde vært noe, right ?:D

2. Jeg slår meg hele tiden.. Slår tærne i dørkarmer, i stolbein osv osv. Eller den klassiske historien med meg og trappa på Porsnes..
Feks igår, drev og pussa tenna og skulle legge doruller - av alle ting - oppi kurven på badet, også glemte jeg at skapdøra sto oppe, og bang. Hodet rett i skapdøra. Har helt seriøst verste røde merket i hodet. auch..

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja, off... SÆRIØST MAJOR problem å ikke finne fjernkontroll ass!
hva med å løfte på rompa? xD haha

ok, å slå seg er ok litt værre, clutz...:P haha

lillewang sa...

Stakkars lille vennen min<3
Skal jeg blåse på det i morra?????:P

lillewang sa...

Vet du hva?
Jeg vurderer å skrive bok om deg og Porsnestrappa. Hadde blitt en bestseller det!
haha
<3

Unknown sa...

haha, klapp igjen du a;P

haha, ja gjør det a, hadde sikkert blitt dødsbra..

Katrine_tm sa...

:O Stakars deg... Du er søt, da! ;P
<3

Unknown sa...

hehe, takk :D <3