søndag 4. januar 2009

Bad Day

Nei, jeg har ingen dårlig dag. Bare sitter og hører på sangen til Daniel Powter. Den er egentlig veldig fin. Får sånne "flashbacks" ved at spillelista på pc'n eller radioen spiller noen gamle sanger, og da blir det sånn, ååh den er fin!. Så er det den sangen som går i et par uker.
Jo, og Bethany Joy Galeotti og Kate Voegele. Ja, de er begge fra One Tree Hill, men det betyr ikke at de ikke kan synge eller at de er fjortiss sangere. Fordi de er kjempe flinke!
Og for ikke og snakke om at One Tree Hill har masse bra musikk i serien. Så igjen på sesong fem igår, og i episoden da Luke og Lindsey skal gifte seg, helt i begynnelsen, så er Haley, Lucas og Jamie ute og kjører. Og da psiller de Bruce Springsteen's My Hometown, som er så fin. Og de har gitt ut tre cd'er også, med musikk fra serien, så det er fresht.

Og i går så leste jeg Sara sitt innlegg på bloggen sin, og hun hadde skrevet om meg. Det var veldig koselig og lese. Tror alle setter pris på å få vite hva de betyr for noen en gang i blant. =)

Og jeg må få kjøpt meg Lady GaGa cd'n snart. Fått heelt dilla.. ^^

Ingen kommentarer: