fredag 16. januar 2009

16.01.09

Jeg har bestilt ny mobil! :D Sony Ericsson c902.

Hadde prøve idag, naturfag. Har lest naturfag i typ to dager i strekk, så er drittlei organisk kjemi, og tarmtotter og alt mulig annet dritt..(bokstavlig talt.)
Men, vi leste som gale og prøva gikk egentlig ganske bra. Men hver gang jeg synes noe gikk bra i naturfag, kommer Marita og bare in you'r face, og ting gikk ikke så bra allikevel.
Så også på døødskjedelig film idag, " Discover England" som var ca 30 år gammel eller noe. Filmen tok for seg alle muulige byer i England, som London, Sussex, Norfolk, Windsor, Cornwall osvosv.
Halvannen time med egentlig bare vas.
Samfunnsfagtimen fikk vi vite karakterene våre, og ellers husker jeg ikke helt hva vi gjorde, bortsett fra at Drilon sang Scared of heights av full hals.. Vi har et par fine kordamer på bakerste benk^^

Jo, og Malin ringte meg ista, søt som hun er :D Takka for smykket og brevet jeg sendte til henne.
Malin er så nydelig <3

Og jeg synes det er litt stilig at Kate Winslet glemte hva Angelina Jolie het i Golden Globe takketalen.:D mahaha ^^

4 kommentarer:

lillewang sa...

Åååååå..
Det er skikkerlig kul mobil
heldig du:D
<3

Unknown sa...

thaaank u :D <3

Sara =) sa...

Utrolig at du i det hele tatt huska noen av de byene xD Fulgte ikke med i det hele tatt jeg o___O
Men fuck, Karin satt rett ved siden av meg, og jeg som har så store hodetelefoner, satt med det øret mot henne åpent og det andre fylt med musikk XD :D
OG JEG PRØVDE Å LESE TIL PRØVA, men jeg tror virkelig Karin så mer på meg enn på filmen altså o___O
Og Njord skravla litt i øret mitt XD

muhaha, ellers tuft eller? :D

Unknown sa...

Haha, det var så vidt ass:p
Karin var skikkelig sur på fredag
-.-
haha. Njord er rar ^^ ;D

<3