lørdag 10. januar 2009

10.01.09

I dag så stod jeg opp relativt tidlig, ca klokka 10. Dusja og spiste frokost og så dro mamma og jeg inn til sarp.
Kjøpte ny veske på salg på Morris. Den var fresh. Vi tok også en kaffe på Kaffeliten. De har god kaffe! De har sånn kaffe som det går an og drikke av før du er hjemme igjen liksom. Og det er bra!

Jeg har også blitt avhengig av håndkrem fortida. Hendene mine er så ekstremt tørre, og har masse sår rundt neglene fordi det er så kald. Masse sår er kanskje litt drastisk, men neglbånda blir jo helt ødelagte. I <3 my Biotherm.

Er forresten ikke så støl som jeg trodde jeg skulle være etter treninga igår. Det henger igjen litt fra torsdag i magen og armene bare, men det er egentlig bare litt deilig. Selv om jeg klager litt over det.. [a]

Etterpå skal jeg lage nachos med ost og dip til, og se på Taxi 3 som jeg tok opp igår. Og spise skolebrød som mamma lager! :D haha ^^

Nå har jeg hjulpet mamma med og ta ned gardinene i stua og pussa vinduene. Og jeg sitter og tenker på hvilket tredje programfag jeg skal velge til vg2..

Jo, og må anbefale Bendit-smoothie'n. Den er god!. Sitter og drikker smoothie med mango, banan og pasjonsfrukt. Den høres ikke noe god ut kanskje, men det er den! :) *anbefales*

Ingen kommentarer: