tirsdag 9. desember 2008

Matteprøøøve.

Nå er jeg ferdig med matteprøva. Den gikk eegentlig veldig bra, bare en oppgave med trekanter som jeg ikke skjønte bæret av. Så nå sitter Ann Helen og jeg i kantina og chilleeeer, og hun forteller meg om hva som skjedde i The Julekalender. ^^
Det er helt skremmende kaldt her ute.. Skulle nesten tro det var begynnelsen på Sibir-istid eller noe.
Også er det kjempe glatt oppover Porsnesbakken, MEEN jeg klarte å gå oppover hele bakken uten å tryne :O *applaus*
Etterpå skal vi ha "lesetime" i engelsk. Holder på med Sophie Kinsella - Remember me. Den er egentlig veldig bra, handler om ei jente som - ironisk nok - falt i gata på vei ut i en taxi eller noe sånn, og havner på sykehuset og har hukommelses tap. Hun er tre år tilbake i tid.
*Anbefales*


Sondre: Nå forventer jeg at alle her er skikkelig stille, siden vi skal øve til prøva.
*pratpratpratprat*
Erik: Sa du ikke akkurat at vi skulle være stille a?
Sondre: Dere ja, ikke jeg:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du er på glatta. Er ikke hver gang det :)) godt å være ferdig med en av prøvene denne uka. Love you snuppa

Hanne sa...

Så bra! Og du som fikk engelsk høring i dag isteden for i morgen! Deilig å være ferdig med det! Flinke snuppa mi! Eller kanskje det blir Emilie votteløs nå ;)

lillewang sa...

stakkars jenta som har mista vottene sine:( kan kjøpe nytt par til deg jeg vettu... haha
Kan ikke gå uten votter nå som det er så kaldt ute..

loveju<3

Unknown sa...

Pappa: Haha. Nei, det tilhører sjeldenhetene altså, ikke sant ?;)

Mamma: Ja, kjempe deilig å være ferdig med den.. Gikk splendid og:D wee.
Votteløs ja, gjett om den personen som har stjelt vottene mine skal få en omgang med gipsen!

AnnHelen: Haha, neei, kan ikke det:P haha, neida. skal nok finne dem ^^