mandag 15. desember 2008

I don't like Mondays.

1. grunnen til at jeg ikke liker mandager er at vi har naturfag i første økt.. Den er helt forferdelig kjip.
2. grunnen, hvertfall idag, er at vi hadde prøve i samfunnsfag idag .. (den gikk egentlig ganske bra, så skal ikke klage..)
3. grunnen, idag, er at det er kaldt og grått ute.. Synes det burde vært SOL og SNØ, det er koselig.. Men neida, istedet er det kaldt og kjedelig og grått.. JEG VIL OGSÅ TIL SYDEN...
Og Anne Cath Vestly døde natt til idag.. Det var også trist..

Og Johnsen, hvis du leser bloggen min i syden, så er jeg misunnelig.. OG si til Malin at vi skal se Mamma Mia sammen når dere kommer hjem :) <3

Nå skal jeg gå å ha fransk om caa 20 min, og hvis jeg overlever så blogger jeg etterpå ^^

OG TopModel i kveld:D

Ingen kommentarer: