tirsdag 30. desember 2008

29.12.08

Ja, de kom hjem sånn i to tida alle sammen, all crazylooking, fordi de hadde handla på Møbelringensalg.
Jaja, uansett jeg og bestefar gikk ut da, som tradisjonen sier, og fant pinner til pinnekjøttet.
Da jeg kom hjem så hadde mamma og pappa kjøpt nytt webcam til meg, fordi jeg fant ikke cd'n til den andre, så den funka ikke på den bærbare. Så mesteparten av dagen gikk med til å teste ut den, så hvis jeg er heldig klarer jeg forhåpentligvis å få lagt ut videoblogg en gang.^^
Så ca halv seks gikk vi over til besteforeldra mine og fikk pinnekjøtt og riskrem, ikke samtidig da selvfølgelig ^^
Satt bla. og prata om da mamma og bestemor jobba på Iddebo, og de gamle folka og alt det tullet de fant på, og masse sånn rart.

Så på TopModel idag, idag var det Vendela var med, og seher.no skrev at Vendela klikka på Fatima fordi ho ikke hadde shava under arma. Javel, Vendela sa èn setning, og den var ikke akkurat fryktelig sint :p
Og så andre del av Cranford, som er en kjempe koselig serie, basert på en novelle av Elizabeth Gaskell. Foregår på 1800-tallet. Er egentlig ikke så mye spennenende som skjer, men masse sladresjuke, gifteklare damer, som går helt berserke når en ny ung mannlig lege kommer til byen, og alle tror da at han forelsker seg og skal gifte seg med de. Er siste episode i morra. Gøy ^^

Ann Helen og jeg skal på kino i morra også, på Australia. Gleder meg masse, for har hørt den skal være konge bra. Og gjengen skal til Henrik på nyttårsaften, som blir kjempe koselig. Gleder meg masse til det også.
Også skal jeg kanskje ut å kjøre igjen i morra, som blir skummelt, fordi jeg ikke har kjørt på lengelenge pga armen min ogsånn.
Men, nå legger jeg meg :p
Natta <3

Ingen kommentarer: