fredag 19. desember 2008

19.desember.08

Før vi dro til skolen idag, når jeg satt meg inn i bilen, så spjæla favorittbuksa mi.. Hadde litt dårlig tid i utgangspunktet, så godeste Emilie var bare litt stressa da jeg løp inn igjen for å skifte. Og takket være de idiotiske støvlene jeg hadde på beina var de jo umulig å få av fordi de var så himla trange oppover leggen.. Tegn på dårlig dag?
Men dagen ble bedre utover, første jeg ser når jeg kommer inn i Atriet, er han kristenduden vår, som as usual sitter å spiser Vestlandslefsa og drikker ISkaffe. ^^
Idag var det også siste skoledag. Så på film i første og andre økt, og hadde juleavslutning i midttimen. Klassen skulle synge til Hjalmar ogsånn, men jeg stakk og tok sol istedet, som var utrolig deilig;D
I tredje økt skulle vi rydde opp i Atriet, men jeg kunne jo ikke heelt hjelpe til, pga armen min, så gikk rundt å ga moralsk støtte til alle sammen ^^
Marita ga oss "naturfag-stafett/quiz" og vi tapte, men fikk en karamell hver som trøstepremie allikevel. Og, det naturfagprosjeket, som folka var hos meg for å fikse, fikk vi 5 på! :D

Tenk, femmer i naturfag av Marita! :o
Så stakk jeg og Ann Helen innom Ginatricot før vi dro hjem.
Var litt aleine hjemme før besteforeldra mine kom over, for å feire ferdig med 1. halvår på videregående. Fikk den finfine Paris esken, Marit Larsen "The Chase" cd, dødsdeilig flanell pysj, One Tree Hill sesongboks fem (:D) og penger ^^ - tusen takk
Så dro vi jentene på Peppes, for å feire ferien. Var kjempe koselig, spiste pizza og prata og lo. Veldig glad i dere!


Håper alle har en fin fredagskveld..

2 kommentarer:

lillewang sa...

Vi hadde det kjempekos i går.. Håper virkelig dette kan gjenta seg ved senere anledninger. hihi.. God Jul til deg lille gullet.. gla i deg<3

Unknown sa...

Ja, det håper jeg også.
Veldig gla ideg, søta<3