fredag 12. desember 2008

1. økt på fredaag;D


Idag har jeg bare en økt. Engelsk. Den økta er egentlig ikke økt allikevel, fordi læreren vår har resten av klassen i engelsk høring. Ekstremt deilig egentlig, sitte i halvannen time og bare slappe av, og være på dataen og lese i engelskboka mi ^^

Og Erik og de diskuterer hva som smaker best, lettmelk - helmelk - skummetmelk. Hva synes dere ?

Etterpå skal mamma og jeg til Sverige og handle litt. Det blir kos :)
Så er det bare en uke til ferien, som kommer til å bli helt sinnsyykt deilig. Meeen har fortsatt kjempe lyst til å dra å reise. Alle drar til syden ogsånn..
Menmen.. haha^^

<---Idag føler jeg meg skikkelig fresh også, olaskjørtet mitt og svart genser og rødt skjerf ^^ haha (dårlig bilde, I know.=P)

Ha en strålende helg ;D

Sondre [ hadde akkurat kjøpt seg baguett] : ooooh, osten har akkurat smelta, så det ser ut som det er glamour smør på toppen. Osten skinner som en klaar stjerne på blåfjellhimmelen.. :D

6 kommentarer:

Katrine_tm sa...

Heh, bra sitat! Ü
Du skulle lagt ut bilde av deg med de klærne dah!

Jeg synes LETTMELK er best.

Katrine_tm sa...

SUPER HELG til deg&,btw!! Ü

Hanne sa...

Skummet melk, uten tvil!
Takk for en herlig dag med deg! Med promillekontroll og slag og spark! ( Den var intern!!)
Gratulerer med fantastisk bra karakter på engelsk muntlig! Du er toppen <3

Unknown sa...

haha, ja aldri så morsom sverigetur som den ass:D
Takk!:D<3

Anonym sa...

skummet melk (Q-melk) for alle penga;) liker ikke den fete smaken i de andre...

ha, 1 uke igjen? har ferie nå jeg:P haha. slipper resten av julestresset :D

kos deg hjemme i ferien! går masse bra filmer da vettu;)

Sara =) sa...

skummamelkftwlizm :P <3