torsdag 6. november 2008

Start rolling down that lost highway.

Jeg holder på med prosjekt om Sigøynerne under ww2, nå, og det er sinnsykt spennende. Historien om andre verdenskrig ( og andre kriger , eks russiske, franske revolusjon ) er i seg selv kjempe interessant.
Og med en gang jeg begynte, følte jeg meg ganske lost, fordi jeg ikke fant noe bra stoff. men så fant jeg en kongebra blogg, og selvfølgelig stoff fra Wikipedia <3

Men mener, det nazistene drev med, var helt vilt. At noen virkelig kan mene at 1 rase er bedre enn alle andre folk i verden. Det er jo bare absurd. Alle er jo like mye verdt uansett hvordan de ser ut, hva de tror på eller hvor i verden de kommer fra.
Håper det som skjedde den gangen er noe vi kommer til å huske for alltid, og håper inderlig at ikke historien gjentar seg..

Ingen kommentarer: