mandag 24. november 2008

samfunnsfag.

Idag så ferdig Veiviseren. Alle folka døde utenom selve veiviseren. Alle Tsjudene falt ned fjellveggen. Nesten litt morsomt.
Nå driver vi å "gjennomgår" filmen, og jeg sitter sammen med Sara og Mats. Sara spiller bubbleshooter- as usual, og Mats spiller Godfather eller noe sånn.
Gøy å sitte sammen med noen igjen ;D

Quotes.
Sondre: Mikkel Gulp; Var ikke Russland egentlig Skottland da?;

Sondre: Er litt trøtt jeg.
Sara: Gå å legg deg daa. Tror jeg er litt rart humør idag, er så frekk.. -.-
Emilie: Ja, herlighet, gjett a. ^^

Nå skal jeg gå å ha en langsom død i fransk..

2 kommentarer:

Hanne sa...

Langsom død er ille. Det tror jeg jeg har vært igjennom i dag også. Litt for stille på jobb, får igjen for at jeg var så effektiv på fredag. Lurer egentlig på om vi hoppa over helga forrige uke. Er så trøtt, øya er lagd av papp kjennes det ut som. 45 minutter igjen.............

Unknown sa...

Ja,helt enig. Øya er fullstendig sandbelagte. Men Charlotte og jeg sitter å leser random blogger, så er jo litt kos allikevel.
Tror det er stor sjanse for at vi skippa helga ass.
20 min igjen ;D