torsdag 20. november 2008

Pugging, kakao og snø

Idag synes jeg det kun har vært skole på meg. Gikk på skole til halv fire, også var det rett hjem og pugge naturfag. Noe jeg virkelig misliker, fordi jeg tror læreren har noe i mot meg. Kanskje jeg skal følge rådet som alle har gitt meg, å slå til med gipsen ? *mahaha*
Nei, men uansett, nå har jeg sittet å lest i fire timer, så om det ikke tyter info om alfa, beta og gamma stråler, isotoper og radioaktivitet ut av øra mine nå så vet ikke jeg.
Går det an å overbelaste hjernen med unødvendig infomasjon? Ja, det tror jeg^^

Skolen var gikk relativt fort egentlig, sett bort i fra gymprøva, der alle lå på gulvet spredt rundt i gymsalen og skrev. Min nye bestevenn Glenn drev og spurte meg ut gjennom store deler av prøva ^^. og han hadde det veldig gøy med å skrive masse tull på gipsen min, han og Mats...
I siste økt, hadde vi ingen lærer, bare vår favoritt Tore, som kommer inn og forteller oss hva vi skal gjøre for så å gå igjen. Med en gang han er ute av døra, er det i gang med bubbelshooter og ipod's igjen, og Christian Waltz' Wonderchild og Rihannas' Umbrella-ella-ella-ella-eeeh ljomer ut over klasserommet.
Jeg liker inspektøren ^^

Også er det Prison Break i kveld:D

2 kommentarer:

Hanne sa...

Synes nok du har sett litt rar ut ikveld, fyllt til randen av informasjon ;) min lille flinke SNUBLEFOT

Unknown sa...

haha, ja ikke sant:D
Snublefot herself;D