tirsdag 25. november 2008

Jeg er så lei armen min...

Mamma ringte meg etter skolen idag, og sa at jeg hadde fått time for kontroll på armen min idag, så skulle dra rett inn dit.
Parkerte i et par gater under sykehuset, vel godtroende på at vi skulle finne bilen etterpå. -Mamma og jeg har nemlig historie på å miste bilen.. Anyway, vi gikk opp på Skadepoliklinikken, og kom vel relativt fort inn. Men det var en skjønn liten guttebaby som var der sammen med foreldrene sine. Amadeuz het han. Kjempe skjønn^^
Vi prata med en dødsfresh lege, som tok av den gamle gipsen min, og kjente på armen og vridde og vrengte på den. Så fant han ut at nei, vi tar nye røntgenbilder. Tror nesten armen er et paparazzi mål eller noe..
Så etter litt venting til, så etter nesten å ha blitt overfalt av en ambulansetralle og hundre andre folk rundt, fikk vi kommet inn på gipsestua. Han fortalte at det var brudd - ikke hvor han trodde det var, men i radiusbeinet (?) som går i underarmen. Et brudd langsetter. Så nå har jeg ny gips igjen, og alle glade^^

4 kommentarer:

Katrine_tm sa...

Au... Jeg får fysisk VONDT i magen når jeg leser om at du har brudd i radiusbeinet. Jeg aner ikke hva det er for noe (det beinet). Men det høres ikke noe godt ut. Det gjør vel strengt tatt ikke noe vondere for deg, men. Hehe! Kjempefint at du har fått vite hva det egentlig er, da!! Og ny gips og greier - blanke ark (til å skrive på) Û

Unknown sa...

Jaja, må starte på nye ark ^^
Deilig at de endelig har funnet ut hva det er for noe ;D

Anonym sa...

Jeg skal skrive masse på den! :D
Btw , har du lyst på besøk til helga??(a)
orker ikke være hjemme. Hehe.
Men hvis du ikke roker pga. armen eller det ikke passer så bare si ifra;)

Unknown sa...

Ja det må du :D
Skal du til Johnsen ? :) <3