onsdag 22. oktober 2008

This is my current single status, my decleration of independence.

Onsdag.

Begynte bra med at vi begynte seinere på skolen, altså mulighet til å sove over en time lengre :D
Hadde kort dag også, bare to økter, så slutta ti på to. Før jeg dro hjem stakk jeg innom senteret for å se om det var noe jeg kunne bruke peeng på. Gjennom hele skoledagen hadde jeg hatt tankene på at det hadde kommet nytt Cosmopolitan i salg ! [:
Så tok jeg turen innom Glitter også. Der fikk jeg kjøpt meg tidenes fresheste smykke og øredobber - bilde kommer seinere -
Da jeg kom hjem, viste det seg at jeg hadde fått [mag] i posten! :D

Så, ikveld har jeg bare sittet i sofaen i pysjen, med pleddet rundt og good te i koppen og kost meg med [mag] og Cosmo!
Pluss at det er CSI:NY i kveld :D

ha en fortsatt stråålende kveld folkens ! :D